Wednesday, September 10, 2008

sakit sakit sakit...

adoi...sesema n sakit tekak la plak.huhu..maapla ea to bobo..aku mmg slalu susahkan ko time present.n si pacat..time kasih coz byk tolong aku 4 D card...bratur menunggu turn nak gune pc yg bleh print card nie...amat membosankan.dak yg gune pc ni leyh plak chit chat ngan leypak2..taking care!!

7 comments:

paCat said...

Err ~ ko nye psal, xdehal ~ cuma aku mcm ade hajat la dos, xtaula dpt ke x..err ~ sahur nnt harap2 adelah org kejut aku bangun sahur kan? Smalam tu, ade org tu xkejut aku sahur..~ ishk3..tu jela hajat aku,xtaula aku ni smpai biler, xlama je lagi..hahahaha..!!

.miss zaza. said...

get well soon!

chupa chups! said...

alaaah..sakit je kejenyee...hehe kak dha dh bg bubur pon nk dmam2 lg...wek! :P

paCat said...

Ntah ~ ko pun satu, da dpat bubur, bkn nk kongsi ngn aku skit pun..haaa ~ kn da dmam blk..hahahaha

nAndOsDorChArD said...

alala...dha bwat tuh coz die prihatin ngan kawan die nie..ea xdha..kan kan.aku xmo die tepotong jari die agi...xbek2..susah2 lak nnt

paCat said...

Nandos ~ ko mmg romentik la beb..!! Ishk ~ msti mau blaja ni..hahahaha : aishh, xnk trpotong jari lg? Uhhhh ~ how sweeett..kt aku ko xpnah ckap pn kan? Gediks la ko..aku repot bo, siapla ko kena bahan mlam kang..hahahaha..!!


p/s: len kali b4 gi klas, cek luar dlam bdan ko tu, ni asik tgal brg je, sweater la, jam la..kad matrik la..ko ngn bo ngn wan sama je.. : aku da mcm FEDex da anta2 brg cmni..hahahaha

.miss zaza. said...

pacat dats not romantik
dat wut we call "sooo sweet"
hahaha