Sunday, November 16, 2008

B5-16 REPUBLIC OF ORCHARD…



Usahe dEmi usahe dilakukan ntuk menjual topupku..

Bermule dari 1st time duk di tempat yg nak kate horror xjuge lar..indah dalam dari rupe..

Ngan berbekalkan modal2 money..aku memulekan langkah ngan menampal2 notis di orchard…

Ingatkan xdela dapat sambutan…tapi sejak itu…

Assalamualaikum…topup maxis rm10 ade? Wahh…bejaye gak menarik customer dtg..

Kebanyakannye dak2 uitmla yg datang memeriahkan prestasi sales topup diumah nie..

Thanx 2korunk smua yg banyak menolong…

Tanpe korunk smua..xwujudla penghulu orchard nie…

Disebabkan nak tanye arah kiblat ke arah manela…dapat bekenalan ngan zaza si epal ijau nie…

Die tetap kawan yang besh..n xlupe zira yang banyak menolong melalui transportation NBK nye..

Hmmm..dlm time tuh gak…aku knal ngan JKR yang dikenali ngan cik suzy….

Haaa…dkat orchard nie.. bile kul 7or 7.30 je…ade pemandangan menarik bile nak turun lift..hehe.

Macam2 ade la ..norma kehidupanla katekan..

Sejak duk orchard nie jugakla….aku rapat ngan dak2 umah aku nie…pacat,bobo,saleh,wan, zamri…

Korunk tetap aku salute…taniah 2all….kite da abes blaja..haha.xsangke japje mase belalu…sure aku

Tekenang nnt one day time2 ceni..bile agi nak merase…

Hanye menanti Tourism Malaysia yg akan ku ikuti nnt….

Gud luck kengkawan!!!!

1 comment:

paCat said...

Nandos sgt femes ~ beliau menjadi pujaan gadis2 uitm ni..cayalah abg nandos..!!