Saturday, April 11, 2009

BiLe DrAgOn BaLL mUnCuL..


sEmenTaRa Khutbah baru heNDak Mule...aku Yg bErAda Di MesJid IndOnEsIa Jumat Lepas xDpt nak MeLariKAN pAndanganKu Dari KepEliKAN sEsuATU maNuSia itu....diSebabKan KekEnYangan yg Amat DiwaKtu LunCh itu..aku MemanDang orUnk diDepanku mcm.....aKu Mimpike ape..Plik btul orunk dpn aku nie...pakai kopiah ke ape..bentuk benDa dikepalanye mcm kopiah yg beLubang byk tapi rambutnye keluar dari lubang2 tersebut lalu menimbulkan suasane mcm tekene letrik rambutnye...tajam semacam...

9 comments:

Voluptuous Vixen said...

pelik betol songkok pakcik itu. patot interview die mane beli. haha

paCat said...

itu adelah ipin..

Syarifah Nur Athirah said...

hahahahhahahha..
gile lawak!
bace sambil tergelak2...

nana said...

japp..! nandos, yang tercacak tu rambot pak cik tu or songkok/kopiah/topi dia eh?

paCat said...

itu ketayap beliau la cikyu ~ hahaha

nana said...

oooooooooooooooooooooooooo...

kagom..kagom....

nAndOsDorChArD said...

hmm...xdpt nak dielakkan...mmg ganggu sket konsentrasi time tuh..plik gler...dipk kan..ntuh pakcik nie btul ke x...die bukan kopiah...bentuk mcm tuh..

tapi tgk mcm kesan lepas pembedahan...then xdibukak jahitan itu lalu rambut panjang n xdipotong...coz nampak rambut tepi2 tuh mcm kesan melekit yg suda keras..

nana said...

alaa....tak paham la...amende yang sebenarnya pakcik tu pakai eh? haaiihh...

gen2purpink said...

pelik tp benar blaku..peah pun pnh tgk kat kwsn masjid peah ms time raya 1 ketika dhl..peah nk tgk blik kot2 bapak yg sama ms kat msjd yg peah pnh nmpk...tp bkn org yg sama..hmm..xpyh...dok pelik...jnj dia solat gak..hehhe...tp bapak yg peah jumpa memg rmbut dia mcm tu..sunah katanya..pelik2...bukan ke sunah tu janggut...if janggut ke bawh la kan..?mushkil2..anggap la stail