Thursday, May 7, 2009

D Important of kepentingan

dimane2 kite berada...
tmpt keje...bejalan...mendongak kepale melihat langit
bekejar-kejar....
meliar skeliling kawasan yg diminati...
xsah kalo xde benda nie...

ngan tetibe otak kite akan befungsi ngan jayeNyer..
si LeLaki or gadIs2 pasti akan menyokong....
dengan pandangan objek itu didepan...
smuaNya akan jadi...even aritu sket muram..
tapi kemunculan suatu objek amat jelas dpt merubah suasana peredaran sistem adrenalin...
dlm diri sumone itu...perlu melihat dengan jelas...ape itu??

MAke mmg smua org akan perlukan kehadiran OXYGEN di sisi masing2..
keindahan didpn mate jelas membubarkan segala yg xok jadi ok 4a while...
OXYGEN membwat perjalanan darah itu semakin lancar n membwat orunk itu HePpy...
kerna OXYGEN itulah kehidupan..


Dengan tema "OXYGEN 4 liFe"

SeKian.. hOhOhOw

6 comments:

nana said...

ermmm...

aaaa...

hhhmmmmm....

oooooo...

i just dont geddit, apakah semua ini?

sangat berseni kata2nya, sanagt halus juga maknanya...

lalala..

syndrome of roXstar said...

ahhaahah..sy paham nandos!..


klasik sguh!

paCat said...

aku ajak gi jogging ptg smalam ko taknak..


kat sana oksigen macam2 adeee...




p/s: berchinte je ko ni..hahaha

nAndOsDorChArD said...

hmmm...keunikan suatu perkara itu perlulah difahami ngan mendalam...

disini..maksudnye ialah seseorunk itu akan kebas n tekial2 tanpe orunk yg amat dia minati..lalu tebonjol matenye apebile orunk itu melalui didpn matenye...

nana said...

and agai...tak paham juga.....

haih..,......

nAndOsDorChArD said...

OXYGEN itu ialah sumone yg sgt2 important bg kite.. :P