Tuesday, March 24, 2009

HaRiku...






bercuti2...dimane aku berada skang...nek tren turun tren..seminggu aku ditugaskan jage booth Zoom Msia dkat the mall nie..bosan yg amat...naseb makcik Cinnabon nie baek ati bg password free n kiteorunk pon gunekan kesempatan yg ade online dari booth..wohoo..aku rindu dimane melaka itu......

tapi yg paling best all diz week iz...kene jadi FOOD TESTER dkat hotel2 terpilih sekitar area2 KL sempena Colours of Malaysia or orunk lebey mengenali Citrawarna...tmpt yg aku da pegi Hotel Legend try masakan Pahang,Perlis,Perak, Hotel Pan Pacific masakan Kedah..while smalam aku try masakan Selangor at Hotel Quality...sonok btul jadi bahan ujikaji makanan ni..makan sepuas ati...

2 comments:

Ahmad Bo said...

kau memang tikus makmal kan! tu laa pinky n the braind... since ko ade teling......... aaa!! macam tu laa!

paCat said...

chipmunk ~ dulu bubu ckp ko mcm chipmunk..tp aku menidakkan kata2 beliau..ini kerana ko bukan chipmunk...tp ko adelah tikus makmal-san...


arr ~ nandos, aku nk gi KL minggu ni.