Saturday, March 14, 2009

iTs RoTi BaKar at D'MaLL


da lame aku xaktif blog2 nie..hmm..presentation praktikal pon ntah biler...report pon ntah ape2 yg dibuat...thanx to bro tmpt keje dpt gak aku msukkan entry jap...minggu nie...aku bz ngan Matta Fair at PWTC which aku kene bwat keje amal di hujung minggu tolong jage kaunter redemption 4 tour.malaysia till la closing.naseb bek dorunk bg aku tido dkat Pan Pacific nie..haha,lenkali nak ajak aku pastikan ade bilik untuk aku skali. ntah nape aku rajin sgt nak tolong..maybe surrounding die kot..hehe. n serius aku menunggu ade owunk tuh....yg mau masakkan aku Daging Masak Ros diletakkan sket kicap...menanti gak cane keunikkan itu bermule... n xlupe to ko Pacat..bebile ko bace post nie..slamat hepi MeaL ea.. ~


3 comments:

paCat said...

Ohh ~ igt jgak ko kt aku..


heee ~

SNASI_ALSHATRI said...

ingat kat pacat je.
sy tak ingat?
ahahahha..
*kesengalan setelah asyik bz tiada msa bercinta dgn blog*

nAndOsDorChArD said...

pacat: pasti lor..ko kan roomate aku..haha...aku tau ko ngah hepi skunk nie..malas ar kaco ko

syarifah: ingat kamu?? wohow..nnt dikejar balak kamu pule..