Monday, February 2, 2009

eNdAhnYe HiDUp InI.....TanPe MAT REMPIT!!!

dari ari ke ari...aku xtau nape dunie nie banyak sgt mat rempit yg sial merempit bwat hal xtentu pasal....da lar korunk tuh CENTU...nak D.I.E pon dijalan yg lurus gak kan...
kalo lar aku leyh gubal undang2...sesape dorunk nie yg tetangkap..aku swuh potongje dorunk nye ANU tuh...chilaaker sgt...aku benci gler..kalo leyh aku nak patah2kan kaki dorunk yg bwat hal nie...so dat xperlu nak naek moto agi..

b4 diz,time aku skola dulu..ade kes abg ipar aku diserang dpn n ditetak dpn umah hampir putus pegelangan tangan kanan...tuh da bwat aku start benci...xpon bomje dorunk nie..

ditambah kes time mak aku ngah joging...kene pukul ngan topi keledar dari belakang smpi jatuh longkang...cane aku xbenci DORUNK GILER SIALLL!!!

then malam smalam...time aku ngah lepak...adek aku call pas abes keje ngan nada yg kepelikan...
aku da AGAK...sewaktu aku amek adek aku dpn umah gf die yg keje skali dkat NANdo's restaurant...die msuk kete tanpe beg sandang die...

ME: "pejadi nie?? mane beg..."

Adek: Tadi yoyo kene blasah...6 orunk rempit tetibe lalu dkat ngan umah nie ngan 3bijik moto RXZ ...then benti dpn yo time nak smpi umah tuh...umah gf die agi 5buah umah...siap kene tumbuk muke ngan seypak perut b4 dpt ckp pape...pastu dorunk minx ape2 yg ade...

ME: aku denga je...geram gler aku nie...kalo aku ade dat time...aku langgarje ngan kete..xkire la brape jumlah korunk tuh. then aku trus chargas..grak ke balai polis...naseb gf adek aku xkene pape...

Arinije psl korunk yg amek hp adek aku...beg sandang die...ko da nyusahkan aku wahai rempit sialan..aku tepakse habeskan whole day tolong adek aku settlekan ic,kad bank,buku bank, bwat simcard maxis baru...n aku amat harap korunk yg bwat jenayah tu D.I.E ngan jayenyer....digiliske, ape2ke...aku xkesahlar..

AKU harap...mat2 rempit yg kurang ajar xde adab...yg xblaja idup ngan btul..nyusahkan orunkje..baekla korunk idup dkat 1pulau yg ade geng korunkje...xperlu nak idup dlm komuniti yg aman nie...pergi mampusla korunk REMPIT!!!

Baek KOrunk si RemPit Yg xKnal Erti KemANusIan JauhKan dIri Dari Idup Aku....

6 comments:

Zulfahmi said...

kesiannya...
banyak betul history kamu ngan mat rempit...


Melaka pun banyak (sangat banyak) mat rempit...
especially time weekend...
diorang melepak tepi jalan...

paCat said...

Welcome to da club ~


Gi Mati Rempit.com ~


aku benci rempit pun byk sebab..


Hmm,aku boleh agak, itu sume rempit yang main dadah tu. Xde duet lantas meragut dan mencurik.. (giler ayat aku..)


Igt lg entry aku yg baru ni? AL-FATIHAH?


Yang digilis hari itu adelah rempit ~


Aku no komen..




Tapi, seperti yang ko tau, aku pun benci mat rempit..




Mat Rempit dala x hensem, muka berlubang (aku pun berlubang jgak tapi aku x menyusahkan orang)


Mat rempit juga selalu mengganggu ketenteraman awam ~ seperti memandang wanita dengan penuh nafsu dan menjadi beruk apabila melihat pramugari (beruk pun tau malu ko tau)





Aku cuma berdoa, semoga beliau semua di cepatkan kematian atau kita boleh mencdangkan kepada kerajaan tariff nyawa rempit di cepatkan..



Alaaa, mcm skim VSS tu, yang berenti keje awal, tapi yang ni aku rsa dorang boley apply utk VSS untuk berenti hidup awal..


suh kerajaan bagi insentif skit utk duet liang lahad dorang, pstu utk kenduri tahlil la skit2 kan..



Best x cadangan aku?




p/s: Rilek dos, klu ko benci rempit, aku lagi benci...macam nak sula ngn besi duri, pstu ikat badan dorang kat rel keretapi, bia ketapi gilis kaki dulu...naikkan badan dorg sikit2 smpai la kene gilis kepala..



pstu cebisan badan dorang tu, kite bagi la babi kat bukit pelanduk tu makan, okey jugak la kan sebagai kitaran makanan untuk binatang yang sama taraf ngn dorang kn?



Hmmm..




aku x emo.

nAndOsDorChArD said...

cik finger: nak bwat cane kan..da kate dorunk tuh rempit...mmg dunie akhirat dorunk rempit lor

pacat: haha..nice2...panjang btul story ko..da leyh jadi entry baru aku... ngehehe

paCat said...

Hmmm, selaku presiden kelab KAMI BENCI REMPIT, aku kene tunjukkan contoh kepada anak2 muda zaman sekarang...hahaha..!!



Mari join kelab baru aku, Skuter Besi.com...

nAndOsDorChArD said...

ngehehe..kewujudan kah website itu??? :P

paCat said...

Belum ~ hahahaha