Sunday, February 1, 2009

OLliE DaY... :P

JiKe KatAk MeLomPat2 diManE2 Aje...

Aku NandOsAn...HanYe MamPu TeSenYum RiAnG BegoLek Esok Ari...

KerNa Esok AdeLah CuTi..XkEjE..Yeay... "HaRi WiLaYah PerSekUtuAN"

TERIMA kASIh LaYar CeRitE.. ~ Jom KengKaWan..xDe PlaNkA?? :p

9 comments:

Syarifah Nur Athirah said...

sy ade plan!
tolong wat kan assgnment yg berlambak lehh???????????
ehe

paCat said...

Saya ! saya ! saya !


Tolong dtg amik saya kat sini boleyyy?


Dol ~ bile nk sini bai?

nAndOsDorChArD said...

syarifah: bwat assignment...leyhje..cume ape me dpt?? hehe..kamu mau blanje meh..

pacat: amek ko?? lalala...datang klane jaye leh..tapi mau swuh amek kamu disane...aku xreti lor kawasan ko tuh...

Syarifah Nur Athirah said...

nandos n pacat:
ape kate kamu kamu dtg amek sy di sini je lah..ehehe..kompem tau jalan..
haha

nandos: mee rogeng kat mamak coner ok? ehehe

paCat said...

Hahahaha ~ haah la..btul jgak..pstu kite leh pow si athirah ni..bwak kite jenjalan kt melaka ke kn, pstu blanja mkan piza ke..


hmmm, student salu byk duet kn? hahahaha..!!



errr, kat melaka ade lagi ke kaizer? idup lagi ke kdai tu?

Syarifah Nur Athirah said...

kaizer kini di dtran pahlawn..ehe.yg kat uitm tu dah takde...tutup sudah..
oyo0ooo encik pacat....sy takde ptptn laaaa..mane kaya mcm students lain...kamu dan encik nandosan la kene blanje...ehehe

nAndOsDorChArD said...

uiks..nape perlu banje pule..kamu kate kalo tolong esenment..mau open table kan..hehe...

ala..orunk yg ske jejalan pasti byk dwet kan...cube tgk dlm poket tuh..mcm bank pon ade... :P

paCat said...

Haah ~ ape2 la beliau ni..hahaha, aritu siap da gi indon lagi..


mana sayur kangkung yg saya kirim itu?


Makan sorang ~ xaci !!

Syarifah Nur Athirah said...

nandos: statement bank byk la kot.ahaha..

pacat: alaa...syur kangkung tu dh kene mkn otw nak balik hari tu..sorry laaa