Tuesday, February 3, 2009

eRTi PeNamPiLan..

Memacam kEs yg leyh kite dEnga Tentang SmuggLing nIE...
aDE yg bwak anak Orunk Lari...
smuaNye KerNa da GigIL sgt La tuh..
Xpon Aktiviti miNiMaLis MerEka da Xde BenDa Laen Nak Bwat...

Maka mari kite Leyhat Kes di BawAh nie...

Lelaki ditahan sorok merpati dalam seluar ( 4 Feb 09)



LELAKI Australia ditahan menyembunyikan dua merpati di kedua-dua belah kaki dalam seluarnya

SYDNEY: Seorang lelaki Australia tertangkap bersama dua ekor merpati yang disembunyikan di dalam seluarnya selepas melakukan lawatan ke Asia Barat. Lelaki berusia 23 tahun itu diperiksa pihak berkuasa yang menemui dua biji telur dalam sebuah bekas menyimpan vitamin dalam bagasinya, kata pengurus siasatan Perkhidmatan Kastan, Richard Janeczko.

Mereka menemui burung merpati terbabit dalam bungkusan sampul surat dan diikat di kedua-dua belah kaki lelaki berkenaan. Pihak berkuasa juga menemui biji benih dalam tali pinggangnya dan terung yang tidak diisytiharkan.

Bagi KoRunk..Ape AktiViti PaLing SeNoNoh?? haha..

6 comments:

paCat said...

Mabok !!

nAndOsDorChArD said...

erk..y pacat? xtahan tgk bulu kaki orunk tuh ea... :P

fingerscrossed said...

Burung merpati pun nak melancong jugak...

pInKyBugZ said...

EEEE,,,, X snonoh lgsg!!

paCat said...

Xleh lawan ngn bulu kaki saleh lg..hahahaha !!

cina sahara said...

saya blurr...
ape kejadahnyer org tu buat mcm tu???
hmmm...
ramai rupenyer manusia ponge kat dunia ni...