Saturday, January 24, 2009

BiLe DiRi MeLaLUi...

SiKap gAgaP...

KebinguNgaN......

pErnafAsaN MeliHat Alam...

diManeKah tEleTakNye Kota SuKa sUki.....

aKu cAri n MencAri...

bEnArkaH kEhidUpAn iNi...

biLeKah KemAhuAn iTu meWujUdKan DirI SenDiRi yg XterKate...

TerPaKu baGaiKan MimPi...

KeBenAraN diTunGgu2...

aKan TibEkah pERaNan Yg MenGemBiRaKan iTu...

kEriAngAn Yg bWat Kite GirAng SeKali...

hArApan Yg diCari TeTap aKu PerHatIkan...

Demi MengIra dEtik2 yg maKin MeLiAr diKejAr ReaLiti....

PasTikah aku aKan KeDatAngAn HepI MeAL itu????

1 comment:

paCat said...

ohh nandos ~


akn tiba wktu itu di mana hepi meal mnjadi santapan setiap hari ~ tidak perlu ke McD pn ko leh dpt benda tu..



a fren of mine pnah ckp ngn aku dlu, wktu tu akn smpai..skg ni aku smpaikan pda ko plak..






p/s: rilek dos, yg penting ape? Kerjaaaasaaaaaaamaaaaa...!! Hahahaha..!!